۱۳۸۳ فروردین ۶, پنجشنبه

هفتمیش هم مبارکه :)

خب از اونجایی که فردا صبح دارم میرم شمال همین امشب هفتمین ماهگردمون مبارک :*

برم یه کم در هوای آزاد نفس بکشم، به دور از مهمونی های آنچنانی! یه کم سکوت! فقط یه مشکلی هست که البته مشکلِ بزرگی هم هست. اونم اینه که جایی که داریم میریم ویلاییه که من و پیام با هم رفتیم. یعنی میشه گفت در اصل ماه عسلِ من و پیام و صنم و آقای همسرش اونجا بوده. حالا مسئله اینه که دوباره دارم می رم اونجا اما این دفعه پیام نیست. این مطمئنا برام سخت خواهد بود. اون مسافرتِ اصفهان اولین مسافرت بعد از رفتن پیام بود و من تو هتل همش حالم دگرگون بود!‌

نمی دونم این چه وضعیتیه من برای خودم درست کردم؟! اصلا چه معنی داره آدم انقدر یکی رو دوست داشته باشه؟ استغفرالله!

راستی این جک ترکِ و پسرش رو شنیدین که براش توضیح میده چرا بقیه بهشون میگن خر؟ وای خدایا به نظرم شاهکاره. حالا که حرف جک شد بذارین یکی از گندهای قرنِ خودم رو براتون تعریف کنم که به خرابکاری های من ایمان بیآورید! پدر پیام اومده بودن ایران چند وقت پیش و خب برای گشت و گذار و خرید زیاد رفتیم بیرون. یه بار فکر کنم دومین باری که همدیگه رو می دیدیم، تو تاکسی نشسته بودیم که برای من یه sms اومد. یکی از دوست های خواهرم هست که شمارهء موبایل من رو داره و گاهی جک می فرسته و معمولا جک هاش بسیار مودبانه و به حدی لوس هستن که هوس می کنم زنگ بزنم بهش بگم انقدر شب ها تو آب نمک نخوابه!

این دفعه هم یه دور جک رو وسط حرف زدن با پدر پیام خوندم و دادم رفت هوا که اَه این دختر چقدر لوسه!
- چرا؟ چی شد مگه؟
- آخه هی جک های لوس می فرسته. نه آخه شما گوش کنین این یکی رو! نه سر داره نه ته، یکی نیست بگه مثلا که چی!
- چی هست حالا؟

و اینجا بود که منِ‌ الاغ جک رو بلند بلند براشون خوندم!

- یه ترکه زن می گیره، ازش می پرسن راسته که زن گرفتی؟ میگه اگه راست نبود که زن نمی گرفتم! اَه مسخرهء لوس!!!!!!

پدر پیام در کمال خونسردی یه کم من رو نگاه کردن و دیدن نه مثل اینکه واقعا من شوت تر از این حرفام! یه لبخند مهربونانه زدن و در حالیکه داشتن خودشون رو کنترل می کردن و از پنجره بیرون رو نگاه می کردن، گفتن بله واقعا لوس بود!!

بعد بهو من چون تازه با صدای بلند جک رو خونده بودم فهمیدم که چه گندی زدم :((( کبود شده بودم!‌ گفتم وااااااااااای! پدر پیام هم کماکان با کمال خونسردی گفتن:
- آهان فکر کنم معنی اش رو فهمیدی!!

خیلی خوبه، نه؟ البته ما بسیار متمدنانه عمل کردیم و دیگه هیچ کدوم به روی همدیگه نیآوردیم این اتفاق رو اما خب...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر