۱۳۸۳ فروردین ۲۳, یکشنبه

خفه خون

پیام امروز می‌گفت بسه دیگه چقدر به این و اون لینک می‌دی من دلم برای شیدهء قدیمی تنگ شده، خودت بنویس. جالب اینجاست که من دقیقا به همین خاطر همش دارم لینک می‌دم که خودم رو خفه کنم و مثل قدیما ننویسم! آخه می‌دونین چیه بعد از یه مدت انقدر هر چی من می‌گفتم یکی برمی‌گشت یه کلفتی بارم می‌کرد تمام اعتماد به نفسم و شخصیتم زیر سوال رفته بود!!‌ یعنی مثلا کلی مسائل خوب و جالب برام اتفاق میوفته که دلم می‌خواد بیآم مثل اون موقع‌ها بنویسم و باهاتون بگم و بخندم یا غر بزنم اما بعد می‌شینم با خودم فکر می‌کنم و خودم رو می‌ذارم جای اینجور خواننده‌های وبلاگم که دیگه فهمیدم چشونه و می‌بینم الآن اینا می‌گن این دختره مبتذله، نژادپرسته، فناتیکه،‌ خرابه، تنش می‌خاره و الی آخر. من هم که مغرورتر و حساس‌تر از این هستم که بخوام چنین چیزی رو تحمل کنم پس نتیجتاً خفه شدن رو انتخاب می‌کنم.

خلاصه که الآن نوشتنِ من هر روز کمتر و کمتر می‌شه و اونایی که از خوندن مطالب من تب می‌کردن می‌تونن خوشحال باشن که من دیگه کمتر ور می‌زنم و تو کاپوچینو که دیگه عملاً از من نوشته‌ای نمی‌تونین پیدا کنین مگه اینکه سال تا سال خریت‌م گل کنه و یه چیزی بنویسم که معمولاً هنوز یه ساعت ازش نگذشته عین سگ پشیمون می‌شم (الآن یکی گیر می‌ده تو چرا انقدر از واژهء سگ استفاده می‌کنی!) راستی فکر کنم به همین خاطر که من دیگه اون تو نمی‌نویسم کلی کیفیتِ مجله رفته بالا :)))

به خدا جدی می‌گم سراپای خلقت آدم رو می‌برین زیر سوال! بگذریم! فقط می‌خواستم بگم که اگه می‌بینین که دیگه مثل اون‌وقتها نمی‌نویسم برای این نیست که عوض شدم بلکه برای اینه که خسته‌ام و دیگه حوصلهء شنیدن انتقادات سازنده رو که در اصطلاح عامیانه و خودمونی یعنی همون ریدنِ‌ به هیکل طرف مقابل تا حد توان، ندارم.

*****

یه توضیحی بدم در مورد اون مریم خانوم و پولهایی که جمع شد. همونطوری که قبلاً هم گفتم دوستانِ ایرانی حتی یک قرون هم کمک نکردن و فکر کنم اونا هم مثل منِ بی‌شعور رفتن ترکیه شوهرشون رو بعد از ۵ ماه ببینن یا دماغ‌شون رو عمل کردن! تمام کمک‌ها از خارج بود. کلاً اگر بخوام کمک پیام رو هم حساب کنم ۲۳۰ دلار کمک شد به مریم خانوم که ۳۰ دلارش هم از طرف یه امریکایی بود که از طریق وبلاگ انگلیسی‌م کمک کرد. آمارِ ناامید کننده‌ایه، نه؟ این پول‌ها هم به کمک احسان به ریال برگردونده شد و به مریم خانوم داده شد که خب البته اونایی که از هزینه‌ها مطلع هستن خوب می‌دونن که کسی که داره ۴ تا یتیم بزرگ می کنه و تازه از CCU اومده بیرون با این پول کاری نمی‌تونه بکنه یعنی خب ما همه داریم تو این مملکت زندگی می‌کنیم و می‌بینم وضع گرونی و اینا چطوره... بگذریم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر