۱۳۸۳ فروردین ۲۷, پنجشنبه

پينکفلويديش بن بستی!

English weblog

ممنون از همه کسانی که در مورد اون نرم‌افزارها راهنمایی‌م کردن :)

*****

bonbast.jpg

این حمیدرضا واقعا خداست! از دیروز تا حالا چند بار این متنش رو خوندم انقدر خنده‌داره که هر دفعه بازم مامانم میآد تو اتاق می‌گه چیه که انقدر خنده‌داره؟ منتهی ماجرا اینجاست که خیلی از حرفایی که تو اون متن هست رو فقط چند نفرن که می‌فهمن یعنی چی(خوشبختانه)! خلاصه که حمیدرضا جان عالی بود، در دوران دیپرشن تو خوب به دادِ من می‌رسی! :))) ‌

*****

شماها جداً انقدر که نشون می‌دین دلتون می‌خواد اینجا سیستم نظرخواهی باشه؟! برام خیلی عجیبه! داشتم نظرات رو می‌خوندم احساس کردم که درکتون نمی‌کنم :) والله الآن خیلی وقته که احسان برام بلک لیست مووبل تایپ رو نصب کرده و پیام جان هم لطف کردن یه سری اسامی و لغاتِ بسیار جالب رو به اون لیست اضافه کردن که البته نه من در موردشون حرف زدم نه خودش و بعداً که رفتم لیست رو نگاه کردم به این نتیجه رسیدم که تا آخرش نرم بهتره، جلوی مانیتور سکته کنم کی می‌خواد بیآد جمع‌م کنه؟! البته بعدش پیام گفت این لغاتِ بسیار زیبا رو از یکی از کامنت‌های پر از لطف دوستانِ بسیار خوش‌دهن برای همین وبلاگِ خودم پیدا کرده!!! به احتمال زیاد از اونایی بوده که تا وسطش رفتم و دیگه کم آوردم و نخوندم :(

به قول حمیدرضا دلیلی نمی‌بینم برای نوشته‌های شخصی‌م نظرخواهی بذارم اما از این به بعد اگر چیزی اجتماعی یا حالا هر چیزی غیرشخصی نوشتم نظرخواهی می‌ذارم که شما هم راضی بشین،‌ خوبه؟ :)

*****

بالاخره بعد از دو سال فیلم Vanilla Sky رو که تو هاردم کپک زده بود رو دیدم! نمی‌دونم چرا این فیلم طلسم شده بود و گرچه خیلیا هی بهم می‌گفتن که ببینمش اما هی نمی‌شد که بشه! تازه یکی از همکارانِ قدیمی‌م هم ازم خواهش کرده بود که فیلم رو زودتر ببینم چون نتونسته بود درست بفهمه چی به چی شده و می‌خواست با من چک کنه که درست فهمیده یا نه! البته فکر کنم تا الآن دیگه خودش هم داستان فیلم رو یادش رفته باشه D:

فیلم جالبی بود!‌ البته به نظرم پایان ضعیفی داشت و منتظر بودم که خیلی جالب‌تر و خفن‌تر از این تموم بشه! ولی واقعا ارزش یه بار دیدن رو داشت و کَمرون دیز چقدر خوب نقش یه دخترِ‌ کنه و اعصاب‌خورد‌کن رو بازی می‌کرد! کلی کیف کردم. آخه نمونهء چنین آدم‌هایی متاسفانه خیلی زیاده. جالب اینجاست که مثلاً می‌دونن که تو ازدواج کردی اما باز هم ول‌کنِ‌ ماجرا نیستن! بگذریم چون یاد بعضی ایمیل ها میوفتم حالم آشوب می‌شه!

*****

مممم خب حالا این مطلب شخصیه یا نه؟! :))))))))) عجب گرفتاریه‌ها! خب در هر حال فکر نکنم نظر خاصی در مورد این چیزایی که گفتم داشته باشین پس نظرخواهی لازم نیست p:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر