۱۳۸۳ فروردین ۳۰, یکشنبه

راهنمایی کنین لطفا

سلام من دوباره یه سوال دارم!!‌ ای کسانی که DVD باز هستین تو ایران،‌بگین بهترین DVD player الآن چیه که من می خوام بخرم :) ممنون!

*****

نمی‌دونم از اینکه صنم داره می‌ره باید خوشحال باشم یا ناراحت! فعلا خودم انقدر حالم بده که نمی‌تونم تشخیص بدم به خاطر صنمه یا به خاطر صد تا چیزی که با هم پیش اومدن. در هر صورت باید آروم شم وگرنه خل می‌شم. امروز ساعت ۵ دیدم سرم گیج می‌ره و دهنم مزه خون می‌ده و چشمام تار می‌بینن، هر کاری کردم بیآم از تخت پایین نشد! بعد یهو یادم افتاد که الآن تقریبا ۳۰ ساعته که هیچی به غیر از دو تا بیسکوییت جو و چایی نخوردم! کشون کشون رفتم آشپزخونه و سالاد درست کردم و خوردم.

نمی‌دونم چرا موقعی که رژیم هستم دیگه اصلا هیچی نمی‌تونم بخورم. می‌دونم که اصلا خوب نیست اما دست خودم نیست، دیگه از غذا حالم به هم می‌خوره و فقط سالاد و نون و پنیر می‌تونم بدون حالت تهوع بخورم. این اصلا سالم نیست می‌دونم اما کاریش نمی تونم بکنم :( برام دعا کنین که وزنم کم شه و نَمیرم در حین وزن کم کردن! پیام که خیلی عصبانیه از دستم، اون اصلا دلش نمی‌خواد من لاغر بشم و الآنم که می بینه درست غذا نمی‌خورم همش دعوام می کنه D: فکر کنم ما تنها زوجی هستیم که زن می‌خواد لاغر باشه اما شوهر نمی‌خواد :))))

*****

ادامهء مطلب بعد از یک دقیقه! پیام می گه اصلا هم عصبانی نیست! حمیدرضا جون بی زحمت یه معذرت خواهی بکن تو، دستت درد نکنه!




۳۰ نظر:

  1. ميگم نكنه اين واسه همون رفيق معمارمونه ...حالا اومد تو صنف ما هيچي نگفتيم .....حالا dvd هم مي خواد بچتون لوس ميشه ها

    پاسخحذف
  2. برای پیدا کردن بهترین دی وی دی پلیر ها به اینجا
    (http://www.sony-mea.com/hav.asp)
    برو و بعد از انتخاب کالا از نمایندگی جمهوری بخر. البته اگه می خوای خوب پول خرج کنی. وگرنه بی خیال دی وی دی پلیر شو.

    پاسخحذف
  3. بنده نفر دوم می باشم که آقامون از چاق شدن...:))
    چطوری خانمی؟
    صمیمی ترین دوست منم سه سال پیش رفت و خب بالاخره کنار اومدم..بعدشم تو که به زودی نزدیکش هستی نه؟

    پاسخحذف
  4. اه! نمي دونم چرا ميام اينجا ... نمي بينم اعصابم خورد مي شه! آي جماعت چرا به فكر نوستالژي بقيه نيستين!

    پاسخحذف
  5. بنده رسما معذرت خواهي شديد خود را اظهار مي كنم! (احساس مي كنم بزودي بايد برم دنبال يه قاشق نو، اين ديگه رنگش عوض شده!! - من معذرت مي خوام)

    پاسخحذف
  6. سلام حال شما....اگه اون مطلب شرق رو در مورد فساد اخلاقي ديويد بكهام خونده باشي توش نوشته بود كه اون ميخواست ويكتوريا لاغر نشه ولي ويكتوريا خيلي سعي ميكرد خورش رو لاغر تر كنه

    پاسخحذف
  7. سلام،
    خوب منم جاي پيام مي بودم نمي خواستم! آخه اون كه شما رو به خاطر خودتون دوست داره نه لاغري يا چيز ديگه يي! بعدشم وقتي آدم ببينه يكي رو كه دوست داره اينقدر ضجر مي كشه و اذيت مي شه خب ناراحت مي شه ديگه! :)

    پاسخحذف
  8. سلام شيده جون
    فكر مي كنم بهترين DVD Player الان Pioneer باشه هرچند که Sony هم خیلی خوبه.
    موفق باشی.

    پاسخحذف
  9. همان طور كه بالاتر هم گفتن، بهترین DVD Player محصول شرکت Pioneer می باشد، البته به شرطی که بتونی اصل ژاپن رو گیر بیاری و نه چینی، که فکر هم نکنم بتونی گیر بیاری! پس بیخودی دنبالش نگرد ;) می تونی DVD-Writer بخری که اون موقع ژاپنی Pioneer هست، ولی یه خورده گرونه! یه چیزی تو مایه های 200.000 تومان! ناقابل...

    پاسخحذف
  10. درباره دی وی دی من سوني اش رو دارم خيلي ازش راضيم.3 ساله داره مثل توپ کار میکنه.
    درباره رژیم اگه غذا به اندازه نخوری متابولیسم بدنت کند میشه و چه بسا به جای لاغر شدن چاق بشی یا در جا بزنی.در روز اگه 1400 کیلو کالری بخوری و یه ورزش سبک مثل پیاده روی رو داشته باشی خیلی سریع وزنت پایین میاد.
    یا یه وعده رو سوپ و سالاد بخور اونم خیلی موثره ولی هرگز از این رژیم های
    هیچی نخوردنکی نگیر!

    پاسخحذف
  11. ای وای من فکر کردم درباره این هم تیاتر ها پرسیدی.برای کامپوتر شرمنده
    اطلاعی ندارم.

    پاسخحذف
  12. گفتگو با نویسندگان
    در این بخش سعی خواهم کرد مجموعه ای از گفتگوهایی که خود من با نویسندگان ایرانی، مهاجر، افغان و ... انجام داده ام و همچنین گفتگوهایی که در سایت های مختلف به چشمم خواهد خورد منتشر کنم و لینک بدهم. امید که مورد توجه قرار گیرد....
    در حال حاضر شما می توانید گفتگوهایی با این نویسندگان را در این بخش بخوانید:
    ابوتراب خسروی، فرخنده آقایی، رضا جولایی، جواد مجابی، علی خدایی، فریبا وفی، مهناز کریمی، محمدرضا صفدری، قاسم کشکولی، فیروز زنوزی جلالی، ساسان قهرمان، منصور کوشان، عباس معروفی،رضا قاسمی، شهرام رحیمیان، بهرام مرادی، خسرو دوامی، مهرنوش مزارعی، بیژن بیجاری، سپوژمی زریاب، پروین پژواک، عتیق رحیمی، محمود روح الامینی و نویسندگان نسل جدید...
    این بخش به مرور کامل خواهد شد.

    پاسخحذف
  13. آخه پينك فلوبسيبيبسيب شد وبلاگ. آخومممممممم

    پاسخحذف
  14. كلا سوني همه چيزش خوبه ولي اگه DvD-Rom براي كامپيوتر ميخوايي پايونير و ياماها چيز خوبي داره.ولي اگه Video-Dvd ميخواهي پاناسونيك و سامسونگ هم خوبه.

    پاسخحذف
  15. I think you have Anorexia. be careful!

    پاسخحذف
  16. ببينم مگر نمي ري پيش آقاتون. دي وي دي بلير مي خواي چيكار؟
    خلاصه فكر مي كنم بين سوني اصل و سامسونگ با توجه به جيبت انتخاب كن. پايونير هم خوبه. این
    راجع به وزنت هم مواظب باش. اون بنده خدا هم حق داره نگرانت باشه. البته م يدوني ماشالاه اين آمريكائي ها اونقدر گنده هستند كه الان تو در نظر پيام مثل باربي هستي ... جدي مي گم به خدا

    پاسخحذف
  17. ببين شيده جون من الان 8 كيلو وزن كم دارم!ميتوني 8 كيلوت رو به من بدي تا جفتمون نرمال بشيم!
    بعد هم خوب برو رژيم درماني اين آقاهه كه من رفتم
    http://kermany.com

    پاسخحذف
  18. سلام . يه سري دارو هست كه فاميلم داره مصرف ميكنه . با يه پودري كه توي آب حل ميشه . ميگه تاثيرش خيلي خوبه . خدائيش لاغر هم شده .اگه خاستي اسمش رو برات ميپرسم .

    پاسخحذف
  19. راستي بدون اجازه لينك كردم . منو ببخش .

    پاسخحذف
  20. چه خبره اينجا؟! از دي وي دي و لاغري گرفته تا مسايل ضد اخلاقي بكهام!!! ميگم كاشكي يه جوري ميتونستم مشكل خانم مريما رو حل ميكردم!!!

    پاسخحذف
  21. من نمي تونم كامنتم رو پست كنم! كمك!!!!

    پاسخحذف
  22. منم نفر دوم می باشم که آقامون از لاغر شدن...:))
    شاد باشي

    پاسخحذف
  23. فكر كنم درباره دي وي دي اطلاعاتم با بقيه فرقي نداشته باشه. سوني و پايونير انداختني هم داره. اگه مطمئن نباشي كه اصلش رو گير مياري، بعدش سامسونگ رو انتخاب كن. قيمتش هم مناسبه. اگه نخواهي كه وي. اچ. اس هم داشته باشه، زير صد هزار تومن مي شه خريد. (چقدر ذوق داره، كامنت داري! اينجاست كه ميگن به مرگ مي گيرن كه به تب راضي بشي!)

    پاسخحذف
  24. بابا جان ... نكن اين كارارو با خودت ... به نظر من ادم تپل ... دوست داشتني تر از يه ادم لاغره ... خوب البته نظر شخصيه ... هوم ؟

    پاسخحذف
  25. دي وي دي سوني از همه بهتره، ولي من سامسونگ خريدم چون داداشم تو سام سرويس كار مي كنه!! :)

    پاسخحذف
  26. سلام . روزتون بخير . خواهر من از شما كمك ميخواد . لطفا كمكش كنيد
    نام و نام خانوادگي : مهري شريفي
    قد : 160 سن : 29 وزن : 60 دورمچ : 15.5

    پاسخحذف
  27. من از شما كمك مي خواهم
    سحر غياثي
    قد: 164 سن: 19 وزن: 68 دور مچ:15
    مادرم
    شيرين مومن زاده
    قد:158 سن:46 وزن: 90 دور مچ:17
    ممنونم

    پاسخحذف
  28. لطفا ليست نمايندگيهاي سامسونگ.

    پاسخحذف
  29. سلام جناب آقاي دكتر
    من در كلاس تغذيه شما شركت كردم واز ليستي كه به من داده ايد سپاسگزارم ولي من يه مشكلي دارم اين است كه چون كارمند هستم نمي توانم از دستور ناهار استفاده كنم سئوالم اين است آيا مي توانم از ساقه طلايي 200 گرمي براي ناهار استفاده كنم لطفا كمكم كنيد
    مريم .ر

    پاسخحذف